domingo, 18 de marzo de 2018

A L'HORA DE LA CERVESETA

 Artur : " Ens feia falta "

Bona actuació del porter pierenc Artur : " Hem fet un bon partit, molt  concentrats en defensa, i tot i que hem patit una mica a la primera part, en conjunt hem fet un partit molt seriós i hem estat els justos guanyadors. Ens feia falta guanyar un partit i a mi, particularment, m'ha vingut molt bé després del lamentable últim partit que vaig fer contra el Pubilla Casas."


Ramon : " Un bon partit"
Dos gols en dos partits... una bona mitja : " Això és casualitat, l'important és que l'equip guanyi amb gols meus o de qualsevol altre company! Estic molt content, em trobo bé físicament... i em sento bé en aquest equip.... mola !!! Quant al partit, crec que ha estat un bon partit i que el resultat ha estat just! "

No hay comentarios: