domingo, 12 de junio de 2022

SE'N VA UN DELS MÉS GRANS!!!


 Al minut 21 del partit contra la Penya (el mateix que el seu número de samarreta), el temps es va aturar perquè el capità pierenc Juanra, amb el número 21, va ser substituït i va dir adéu a 14 anys defensant l'escut del Piera enmig d'un passadís fet pels jugadors d'ambdós equips amb l'àrbitre inclòs.

-Quines sensacions tens? Tot és molt emotiu...feia temps que no plorava! Per una part sento tristesa per deixar l'equip i per l'altra alegria pels amics que he fet al llarg dels anys.

-Per què ho deixes? El cos i les lesions ja no m'acompanyen. És l'hora de fer un pas al costat.

-Quin ha estat el millor i el pitjor moment de tots aquests anys? El millor va ser l'ascens al que ara és la divisió preferent. El pitjor...les lesions, sobretot la de canell d'aquesta última temporada.

-Què t'emportes i què deixes? M'emporto grans amics, una família, 14 anys de compartir vestidor, un munt de records! Què deixo? La meva vida! Han estat catorze anys que han canviat la meva vida i tot gràcies a la meva esposa que em va animar a jugar en uns moments que no ho tenia clar.

Adéu, Capi, deixes l'equip, però no deixes aquesta gran família que som els VAE Piera. Has entrat per mèrits propis a formar part de la història d'aquest club que la temporada vinent farà trenta anys. Et trobarem a faltar, Capi,  tant a dins del camp com al vestidor...i també a fora. Se'n va un dels més grans!!

1 comentario:

josemesasrubio dijo...

Hasta pronto Juanra,tú eres un juvenil aún,un abrazo